Izdvojeno

Izdvojeno (7)

Sukladno Proračunu Grada Biograda na Moru za 2024. godinu („Službeni glasnik Grada Biograda na Moru“, broj 11/23.) i Odluci Gradonačelnika Grada Biograda na Moru KLASA:551-01/24-08/05, URBROJ:2198-16-01-24-1 od 25. travnja 2024. godine, objavljuje se sljedeća

O B A V I J E S T

Povodom isplate jednokratne naknade učenicima završnih razreda Srednje škole radi bolje motivacije za učenjem i redovitim izvršavanjem školskih obaveza u 2024. godini, Gradonačelnik Grada Biograda na Moru Ivan Knez, dipl. ing. agr., donio je Odluku o isplati jednokratne novčane naknade učenicima završnih razreda Srednje škole za 2024. godinu s prebivalištem na području Grada Biograda na Moru.

Svim učenicima završnih razreda Srednje škole s prebivalištem na području Grada Biograda na Moru, Grad Biograd na Moru isplatit će naknadu i to u iznosu od 200,00 EUR.

Kako bi ostvarili pravo na dodjelu naknade, učenici završnih razreda Srednje škole koje ispunjavaju uvjete za isplatu dužni su dostaviti sljedeću dokumentaciju:

  1. Zahtjev objavljen na službenoj internetskoj stranici Grada Biograda na Moru,
  2. Svjedodžbu o završenom srednjoškolskom obrazovanju kao dokaz o završenoj srednjoj gimnazijskoj, četverogodišnjoj ili trogodišnjoj strukovnoj školi,
  3. Uvjerenje o prebivalištu iz sustava e-građani,
  4. broj tekućeg računa na koji će se izvršiti uplata,

Zahtjevi s pratećom dokumentacijom podnose se Gradu Biogradu na Moru, a rok za podnošenje zahtjeva ističe danom iscrpljenih raspoloživih financijskih sredstava osiguranih u Proračunu Grada Biograda na Moru za 2024. godinu.
Kako bi ostvarili ovo pravo, učenici završnih razreda Srednje škole su obvezni podnijeti ZAHTJEV za ostvarivanje predmetnog prava, osobno ili elektroničkom poštom.
Obrazac zahtjeva može se preuzeti osobno u pisarnici Grada Biograda na Moru ili na službenoj internetskoj stranici Grada Biograda na Moru www.biogradnamoru.hr

Zahtjevi za ostvarivanje prava na jednokratnu novčanu pomoć mogu se podnositi na elektroničku adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili osobno u pisarnici Jedinstvenog upravnog odjela Grada Biograda na Moru, Trg kralja Tomislava 5, 23 210 Biograd na Moru.
Za sve dodatne informacije i pomoć možete kontaktirati Jedinstveni upravni odjel Grada na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili broj telefona: 023/383-150.

KLASA:551-01/24-08/05
URBROJ:2198-16-03/01-24-2
Biograd na Moru, 25. travnja 2024. godine

Pročelnica
Drina Bešenić, mag.oec.

BESPLATNA RADIONICA ZA PODUZETNIKE I ONE KOJI TO ŽELE POSTATI:

Poslovna komunikacija

Vrijeme: 23. travnja 2024. / 9.00 - 16.30

Rok za prijavu: 18. travnja 2024.

Lokacija: Šetalište kneza Branimira 30, Biograd na Moru, zgrada knjižnice, 1.kat

Predavač: dr. sc. Stjepan Lacković

Iskorak novi poduzetnički centar d.o.o., Biograd na Moru u suradnji sa Centrom za poduzetničku izvrsnost – P&R Consulting d.o.o. organizira besplatne radionice za poduzetnike.
Prijava putem obrasca na linku, broj mjesta je ograničen.

Link za prijavu: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdRQDUSEmsvObwcjQY__KzE2Cmtx1aMvnjNtKn-THIwhIHEgw/viewform

Više informacija potražite ovdje: https://www.pr-consulting.hr/edukacija/komunikacija/

Iskorak novi poduzetnički centar d.o.o., Biograd na Moru organizira poslovne edukacije za poduzetnike početnike ali i sve tvrtke koje razvijaju i šire svoje poslovanje. Ova edukacija odvija se u suradnji sa Centrom za poduzetničku izvrsnost – P&R Consulting d.o.o. i dio je seta seta radionica za poduzetnike.

Opis edukacije: Kvalitetna i učinkovita komunikacija prijeko je potreban uvjet uspješnog poslovanja u 21. stoljeću. Roboti, automatizacija i umjetna inteligencija radikalno mijenjaju, pa čak i ukidaju mnoga zanimanja. Stručnjaci procjenjuju da će gotovo polovica svih postojećih poslova nestati u sljedećem desetljeću. Zanimanja usmjerena na budućnost zahtijevat će komunikacijske vještine, upravljanje ljudima, kreativnost i specijalizirana znanja. U ovom hiperpovezanom i iznimno interaktivnom okruženju, komunikacijske vještine sve više dolaze do izražaja i postaju ključne za tržište rada budućnosti.

Na edukaciji “Poslovna komunikacija” bavimo se razvijanjem poslovnih komunikacijskih vještina neophodnih za uspješan profesionalni razvoj pojedinaca i za uspješan način funkcioniranja poslovnih organizacija u kompetitivnome globalnom okruženju. Poslovanje u 21. stoljeću cijeni i nagrađuje autentične, pozitivne i dugotrajne odnose izgrađene kroz dobro strukturiranu osobnu i organizacijsku komunikaciju. Osiguravanjem primjene svih značajki profesionalnog poslovnog komunikatora osigurat ćete visoku razinu izvrsnosti za svoju organizaciju. Kao rezultat toga, bit ćete u boljoj poziciji da opipljivo pridonesete rastu svoje organizacije na nacionalnim i globalnim tržištima.

Ova edukacija će vas osnažiti da postanete pozitivan, kompetentan i profesionalan komunikator. Profesionalizam u komunikaciji proizlazi iz asertivnosti u ponašanju koja nastaje kao rezultat dobre volje da poradite na svojim komunikacijskim vještinama. Kroz ovu edukaciju moći ćete primijeniti napredne komunikacijske tehnike i metode, a nakon završenog treninga bit ćete osposobljeni da mentorirate svoje zaposlenike i kolege.

Ciljevi edukacije: Glavni cilj ove edukacije je dati povratnu informaciju polaznicima na dobre i loše strane njihove trenutne prakse poslovnog komuniciranja te ih osnažiti za

  • sposobnost postizanja više razine kompetencije u poslovnoj komunikaciji
  • sposobnost prepoznavanja jezičnih i glasovnih aspekata koji nisu u skladu s profesionalnim parametrima komunikacije
  • sposobnost ispravljanja komunikacijskih pogrešaka i kontinuiranog usavršavanja
  • sposobnost razlikovanja komunikacijskih stilova i njihove primjene ovisno o komunikacijskom kontekstu
  • sposobnost asertivnog i samouvjerenog predstavljanja ideja o bilo kojoj temi
  • sposobnost izgradnje odnosa, započinjanja razgovora, davanja povratnih informacija, odgovaranja na kritike i davanja komplimenta ljudima na pozitivan način
  • sposobnost izvrsnog slušanja, propitivanja i uvažavanja sugovornika u svakom trenutku
  • razumijevanje zahtjeva pozitivnog i učinkovitog organizacijskog komuniciranja u svrhu izgradnje uspješnog poslovnog brenda
  • sposobnost planiranja sveukupne komunikacije organizacije s internim i eksternim javnostima

Metode rada: Svaka edukacija posebno je prilagođena ciljnoj skupini i priprema se u skladu s potrebama i očekivanjima sudionika i s njihovim profesionalnom obrazovanjem i iskustvom. Tijekom edukacije omogućena je povratna informacija svakom sudioniku u stvarnom vremenu, čime se olakšava rast njihove sposobnosti za učinkovitim komuniciranjem u poslovnom kontekstu. Potiče se uključenost sudionika kroz grupne rasprave, igranje uloga, grupne aktivnosti, procjene, studije slučaja i slično. Od sudionika se traži da podijele svoja iskustva, probleme, strepnje i najbolje prakse iz svojih organizacija.

Kome je namijenjeno: Zaposlenim osobama koje žele unaprijediti ili promijeniti svoju karijeru, nezaposlenim osobama koje žele pronaći željeno mjesto na tržištu rada, poduzetnicima, menadžerima koji su inovativni, proaktivni te žele komunicirati učinkovitije, smanjiti konflikte i stres u radnom okruženju, unaprijediti vlastite poslovne vještine, graditi uspješnije međuljudske odnose, privatno i profesionalno.

SATNICA I RASPORED PREDAVANJA:

8.30 – 9.00 Registracija i preuzimanje materijala

9.00 – 10.30 Poslovno komuniciranje u 21. stoljeću

  • Što je poslovna komunikacija?
  • Pisana, verbalna i virtualna komunikacija
  • Uloga učinkovitog/kompetentnog komunikatora
  • Dobra naspram loše komunikacije
  • Neprofesionalna komunikacija i njezin utjecaj na tvrtke
  • Važnost izgradnje dobrih i dugoročnih odnosa u poslovanju

10.30 – 10.45 Stanka za kavu

10.45 – 12.15 Komunikacijski stilovi i rješavanje konfliktnih situacija

  • Komunikacijski stilovi
  • Procijenite svoj osobni stil komunikacije
  • Važnost asertivnosti
  • Igranje uloga i povratne informacije
  • Koraci i tehnike u rješavanju konfliktnih situacija
  • Komunikacija s teškim klijentima
  • Praktična vježba i povratne informacije

12.15 – 13.15 Stanka za ručak

13:15 – 14:45 Aktivno slušanje i davanje/primanje povratnih informacija

  • Što je aktivno/empatijsko slušanje?
  • Kako postati aktivan slušatelj?
  • Prepreke učinkovitom slušanju
  • Procijenite svoju vještinu slušanja
  • Zašto je važno primati i davati povratne informacije?
  • Što je to “otvorena tvrtka”?
  • Studija slučaja

14:45 – 15:00 Stanka za kavu

15:00 – 16:30 Poslovni komunikacijski plan

  • Zašto je planiranje važno u poslovnoj komunikaciji?
  • Analiza situacije
  • Glavni cilj
  • Identificiranje ciljane publike
  • Odabir alata i komunikacijskih kanala
  • Ključne poruke
  • Radionica: Izrada komunikacijskog plana

Predavač: Dr.sc. Stjepan Lacković profesor je stručnog studija u polju komunikacijskih znanosti. Specijalizirao se za područje poslovnog komuniciranja i odnosa s javnošću. Aktivno sudjeluje u komunikacijskim i obrazovnim projektima te provodi edukacije iz područja kulture i komunikacija.

ROK ZA PRIJAVU: 18.4.2024.

Uključeno: materijali, certifikat o pohađanju edukacije, ručak i osvježenja tijekom pauze.

1 1

Na temelju Odluke o raspisivanju javnog natječaja za ostvarivanje prava na subvenciju troškova najamnine podstanarima na području Biograda na Moru KLASA: 370-01/24-01/01, URBROJ: 2198-16-01-24-1 od 16. siječnja 2024. godine, Gradonačelnik Grada Biograda na Moru dana 17. siječnja 2024. godine raspisuje

JAVNI NATJEČAJ
za ostvarivanje prava na subvenciju troškova najamnine podstanarima na području Biograda na Moru za 2024. godinu

Uvjeti natječaja

I.

Javni natječaj za ostvarivanje prava na subvenciju troškova najamnine podstanarima na području Biograda na Moru (u daljnjem tekstu: Natječaj) odnosi se isključivo na podnositelje zahtjeva za kupnju stana koji će se izgraditi prema Programu društveno poticane stanogradnje (POS) sa statusom podstanara.
Na natječaj se mogu prijaviti osobe koje kumulativno ispunjavaju sljedeće uvjete:
- imaju prebivalište na području Grada Biograda na Moru,
- podstanari su u stambenom objektu koji se nalazi na području Grada Biograda na Moru,
- podstanarski odnos reguliran je ugovorom o najmu, ovjerenim kod javnog bilježnika i predanim nadležnoj Poreznoj upravi,
- plaćaju slobodno ugovorenu najamninu za stan u vlasništvu fizičke ili pravne osobe,
- nemaju na području Republike Hrvatske u vlasništvu niti suvlasništvu odgovarajuću kuću, stan ili poslovni prostor i isti nisu otuđili po bilo kojoj osnovi.
Uvjete iz stavka 1. ove točke moraju ispunjavati i članovi kućanstva podnositelja zahtjeva.

Iznimno, pravo na subvenciju troškova najamnine imaju osobe koje, uz ispunjenje ostalih uvjeta, imaju u vlasništvu ili suvlasništvu kuću, stan ili drugi stambeni objekt ako taj objekt iz opravdanih razloga ne mogu koristiti za stanovanje, otuđiti ili iznajmiti i time osigurati sredstva za rješavanje stambenog pitanja, a postojanje opravdanog razloga podnositelj zahtjeva mora dokazati, a o opravdanosti tog razloga odlučuje Jedinstveni upravni odjel Grada Biograda na Moru (u daljnjem tekstu: Odjel).

Članovima obiteljskog domaćinstva podnositelja zahtjeva smatraju se bračni drug, potomak, roditelj i osobe koje je podnositelj zahtjeva ili član obiteljskog domaćinstva prema zakonu dužan uzdržavati, te osoba koja živi s njim u izvanbračnoj zajednici ako se takva zajednica može izjednačiti s bračnom zajednicom, a koji su na dan objave Natječaja prijavljeni na istoj adresi prebivališta kao i podnositelj zahtjeva.

Odgovarajućim stanom smatra se vlasništvo stambenog prostora (stana ili kuće) koji je primjereno opremljen infrastrukturom (voda, kanalizacija, struja i drugo) i udovoljava higijensko-tehničkim uvjetima za zdravo stanovanje, veličine oko 35 m2 korisne površine stana za jednu osobu, odnosno za svaku daljnju osobu još oko 10 m2.

Podnositelj zahtjeva nema pravo na subvenciju troškova najamnine ako ima sklopljen ugovor o najmu na području Grada Biograda na Moru sa srodnikom u ravnoj liniji ili pobočnoj liniji do 4. stupnja ili tazbinskim srodnikom do 2. stupnja srodstva.

II.

Uz zahtjev na natječaj, podnositelj mora priložiti sljedeće dokumente kojima dokazuje ispunjenje uvjeta Natječaja:

  1. domovnicu ili presliku osobne iskaznice te OIB podnositelja zahtjeva,
  2. uvjerenje o prebivalištu - za podnositelja zahtjeva i članove obiteljskog domaćinstva navedene u zahtjevu koje izdaje Policijska uprava (ne starije od 90 dana od dana podnošenja zahtjeva),
  3. vjenčani list ili rodni list - za podnositelja zahtjeva i članove obiteljskog domaćinstva navedene u zahtjevu (ne stariji od 90 dana od dana podnošenja zahtjeva),
  4. izjavu o postojanju izvanbračne zajednice, potpisane od strane podnositelja zahtjeva, izvanbračnog druga i dva svjedoka, data po kaznenom odgovornošću time da svi potpisi moraju biti ovjereni kod javnog bilježnika,
  5. uvjerenje nadležnog Ureda za katastar o posjedovanju/neposjedovanju nekretnina na području Republike Hrvatske za podnositelja zahtjeva i članove obiteljskog domaćinstva navedene u zahtjevu (ne starije od 90 dana od dana podnošenja zahtjeva),
  6. potvrdu zemljišnoknjižnog odjela nadležnog Općinskog suda o vlasništvu nekretnina za podnositelja zahtjeva i članove njegovog obiteljskog domaćinstva prema mjestu prebivališta (ne starije od 90 dana od dana podnošenja zahtjeva),
  7. ovjerenu izjavu danu pod materijalnom i kaznenom odgovornošću kojom podnositelj zahtjeva izjavljuje za sebe i članove obiteljskog domaćinstva da nemaju u svome vlasništvu odgovarajući stan ili kuću na ostalom području Republike Hrvatske izvan mjesta prebivališta (ne stariju od 90 dana od dana podnošenja zahtjeva), ili ovjerenu izjavu danu pod materijalnom i kaznenom odgovornošću kojom podnositelj zahtjeva izjavljuje za sebe i članove obiteljskog domaćinstva da imaju u svome vlasništvu neodgovarajući stan ili kuću na području Republike Hrvatske (ne stariju od 90 dana od dana podnošenja zahtjeva) te e-izvadak ili izvadak iz zemljišne knjige izdan od strane Zemljišno-knjižnog odjela nadležnog suda kao dokaz prava vlasništva neodgovarajućeg stana ili kuće, (uz obvezatno naznačenu adresu, strukturu i ukupnu površinu stana u vlasništvu),
  8. važeći ugovor o najmu stana ovjeren kod javnog bilježnika,
  9. uvjerenje/potvrdu porezne uprave da podnositelj zahtjeva i članovi obiteljskog domaćinstva nisu evidentirani kao porezni obveznici od imovine (ukoliko nemaju u vlasništvu nekretnine)
  10. dokaz da je podnositelj zahtjeva ili drugi član obitelji dužan uzdržavati osobu koja je na dan prijave na natječaj prijavljena na istoj adresi prebivališta kao i podnositelj zahtjeva (nagodba ili odluka nadležnog tijela).

Sve tražene isprave podnose se u izvorniku ili u preslici uz predočenje izvornika.
Prilikom pregleda svakog pojedinog zahtjeva, pridržava se pravo zatražiti dodatnu dokumentaciju radi utvrđivanja svih relevantnih činjenica u pogledu podnositelja zahtjeva i članova obiteljskog domaćinstva, ako se utvrdi da je isto potrebno.

Rok natječaja i način podnošenja zahtjeva na natječaj

III.

Javni natječaj otvoren ima karakter trajno otvorenog natječaja.
Rok za podnošenje zahtjeva ističe danom iscrpljenja raspoloživih financijskih sredstava osiguranih u Proračunu Grada Biograda na Moru za 2024. godinu.
Javni natječaj će se objaviti na oglasnoj ploči Grada, na internetskoj stranici Grada Biograda na Moru (www.biogradnamoru.hr), a obavijest o natječaju će se objaviti u dnevnom tisku - Zadarskom listu.

Zahtjevi se zajedno s propisanom dokumentacijom dostavljaju Jedinstvenom upravnom odjelu Grada Biograda na Moru, u zatvorenoj omotnici, osobno neposrednom predajom u pisarnici Grada Biograda na Moru ili preporučenom pošiljkom na adresu Grad Biograd na Moru, Jedinstveni upravni odjel, Trg kralja Tomislava 5, 23210 Biograd na Moru s naznakom: "Javni natječaj za subvencioniranje troškova najamnine - Ne otvaraj".
Zahtjev za subvencioniranje troškova najamnine podnosi se na posebnom obrascu, kojeg svi zainteresirani mogu dobiti u pisarnici Grada Biograda na Moru ili preuzeti na internetskoj stranici Grada Biograda na Moru www.biogradnamoru.hr.

Rezultati natječaja i sklapanje ugovora

IV.

Provedbu postupka natječaja obavlja Povjerenstvo.
Zahtjevi se obrađuju po redoslijedu zaprimanja.

Po zaprimanju zahtjeva Povjerenstvo:

  • provjerava urednost prijave
  • provjerava ispunjavanje uvjeta Natječaja
  • predlaže Gradonačelniku donošenje odluke o priznavanju prava na subvenciju troškova najamnine.

Povjerenstvo će prijavitelje čije prijave nisu uredne ili ne udovoljavaju uvjetima Natječaja u roku od osam (8) radnih dana obavijestiti pisanim putem o istom s naznakom razloga zbog kojih prijava ne zadovoljava propisane uvjete Natječaja.
Prijavitelji koji nisu podnijeli uredne prijave ili nisu zadovoljili propisane uvjete Natječaja mogu uložiti prigovor u roku od osam (8) dana od primitka obavijesti.
Prigovor se podnosi Gradonačelniku putem Odjela.

O prigovoru odlučuje Gradonačelnik rješenjem u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.
Rješenje o prigovoru je konačno.

V.

Na temelju provedenog postupka, Povjerenstvo predlaže Gradonačelniku odabir kandidata koji su podnijeli uredne zahtjeve na Natječaj i ispunjavaju uvjete Natječaja za priznavanje prava na subvenciju troškova najamnine.
Na temelju prijedloga Povjerenstva, Gradonačelnik donosi pojedinačne odluke o priznavanju prava na subvenciju troškova najamnine.
Obavijest o kandidatima koji su ostvarili pravo na subvenciju troškova najamnine objavljuje se na Oglasnoj ploči Grada i na internetskoj stranici Grada.

Nakon donošenja pojedinačnih odluka o priznavanju prava na subvenciju troškova najamnine, Odjel dopis obaviještava osobe koje su ostvarile pravo na subvenciju o datumu potpisivanja Ugovora o subvencioniranju troškova najamnine.
Ako osoba koja je obaviještena da je ostvarila pravo na subvenciju troškova najamnine odustane od svoje prijave ili bez opravdanog razloga ne dođe potpisati Ugovor u roku od 15 dana od dana određenog za potpisivanje predmetnog Ugovora, gubi pravo na pravo na subvenciju troškova stanovanja.
Opravdanim razlogom smatra se viša sila, teška bolest ili nesretni slučaj.

Osoba koja zbog opravdanog razloga ne dođe potpisati Ugovor obvezna je u roku od 15 dana od dana nastupa okolnosti koje je u tome spriječavaju podnijeti pisani zahtjev Gradonačelniku radi reguliranja daljnjeg ostvarivanja prava na subvenciju.
Pisani zahtjev podnosi se putem Odjela uz dostavu odgovarajuće dokumentacije kojom se dokazuje nastup tih okolnosti.

KLASA: 370-01/24-01/01
URBROJ: 2198-16-01-24-2
Biograd na Moru, 17. siječnja 2024. godine

GRAD BIOGRAD NA MORU

GRADONAČELNIK
Ivan Knez, dipl.ing.agr.

Na temelju Odluke o raspisivanju javnog natječaja za dodjelu stipendija redovitim studentima sa područja grada Biograda na Moru u akademskoj 2023./2024. godini KLASA:604-01/24-02/01, URBROJ: 2198-16-01-24-1 od 16. siječnja 2024. godine, Gradonačelnik Grada Biograda na Moru dana 16. siječnja 2024. godine raspisuje

NATJEČAJ za dodjelu stipendija studentima Grada Biograda na Moru u akademskoj
godini 2023./2024.

I.

Grad Biograd na Moru u akademskoj godini 2023./2024. dodijeliti će stipendije u iznosu od 200,00 € (dvjestoeura) mjesečno za studente koji redovito studiraju na sveučilišnim prijediplomskim i sveučilišnim diplomskim studijime, te sveučilišnim integriranim prijediplomskim i diplomskim studijima, stručnim prijediplomskim studijima i stručnim diplomskim studijima.
Stipendija se dodjeljuje za 10 mjeseci, i to za razdoblje listopad – srpanj tekuće akademske godine.
Pravo na ostvarenu stipendiju studenti koji redovito studiraju zadržavaju do završetka studija, pod uvjetom redovnog upisa iduće godine studija, da ne odjave prebivalište s područja grada Biograda na Moru, te da ne promijene studij za koji im je stipendija dodijeljena.

II.

Pravo na dodjelu stipendija za redovito studiranje ima redovit student sveučilišnog prijediplomskog i sveučilišnog diplomskog studija, te sveučilišnog integriranog prijediplomskog i diplomskog studijia, stručnog prijediplomskog studija i stručnog diplomskog studija koji ispunjava sljedeće uvjete:

  • da je državljanin Republike Hrvatske,
  • da student ima prebivalište na području grada Biograda na Moru prije podnošenja zahtjeva za dodjelu stipendije.

Na natječaj za dodjelu stipendije ne mogu se prijaviti studenti:

  • koji upisuju ponovno istu godinu studija,
  • koji imaju upisano mirovanje obveza studenta u akademskoj godini za koju je raspisan natječaj,
  • koji su u radnom odnosu.

Pravo na stipendiju mogu ostvariti studenti na svim godinama studiranja.
Studenti koji su korisnici stipendije iz drugih izvora mogu se javiti na natječaj za dodjelu stipendije, ali se iste moraju odreći i u slučaju dobivanja stipendije Grada Biograda na Moru.

III.

Za prijavu na Natječaj potrebno je dostaviti slijedeće:

  1. Zahtjev za dodjelu (putem propisanog obrasca dostupnog na mrežnoj stranici Grada www.biogradnamoru.hr),
  2. dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika domovnice ili važeće osobne iskaznice),
  3. uvjerenje o prebivalištu studenta (izdano poslije datuma objave natječaja),
  4. potvrdu o redovnom upisu na studij u akademskoj 2023./2024. godini (s naznakom smjera i studijske grupe),
  5. vlastoručno potpisana izjava studenta da ne prima ni jednu drugu stipendiju, odnosno da će se iste odreći ukoliko ostvari pravo na stipendiju Grada Biograda na Moru (obrazac izjave dostupan na mrežnoj stranici Grada www.biogradnamoru.hr).

Grad Biograd na Moru zadržava pravo da osim prethodno navedene potrebne dokumentacije od podnositelja prijave zatraži i drugu dokumentaciju ako ustanovi da je isto potrebno.

Prijave s nepotpunom dokumentacijom neće se razmatrati. Dostavljena dokumentacija ne vraća se podnositelju prijave.

IV.

Javni natječaj otvoren ima karakter trajno otvorenog natječaja.
Rok za podnošenje zahtjeva ističe danom iscrpljenja raspoloživih financijskih sredstava osiguranih u Proračunu Grada Biograda na Moru za 2024. godinu.

Javni natječaj će se objaviti na oglasnoj ploči Grada, na mrežnoj stranici Grada Biograda na Moru (www.biogradnamoru.hr), a obavijest o natječaju će se objaviti u dnevnom tisku.

V.

Zahtjevi za dodjelu stipendije zajedno sa propisanom dokumentacijom dostavljaju se poštom na adresu: Jedinstveni upravni odjela Grada Biograda na Moru Trg kralja Tomislava 5, 23210 Biograd na Moru (s naznakom Natječaj „za stipendiju na sveučilišnom i stručnom prijediplomskom studiju“, „za stipendiju na sveučilišnom integriranom prijediplomskom i diplomskom studiju“ ili „za stipendiju na sveučilišnom i stručnom diplomskom studiju“) ili putem online obrasca STIPENDIJE 2023./2024. koji se nalazi na mrežnoj stranici Grada Biograda na Moru www.biogradnamoru.hr.

Zahtjev za dodjelu stipendije podnosi se na posebnom obrascu, kojeg svi zainteresirani mogu dobiti u pisarnici Grada Biograda na Moru ili preuzeti na internetskoj stranici Grada Biograda na Moru www.biogradnamoru.hr.

VI.

Provedbu postupka natječaja i druge poslove u vezi s dodjelom stipendija obavlja Jedinstveni upravni odjel Grada Biograda na Moru.
Zahtjevi se obrađuju po redoslijedu zaprimanja.

Po zaprimanju zahtjeva Jedinstveni upravni odjel:

  • provjerava urednost prijave,
  • provjerava ispunjavanje uvjeta Natječaja,
  • predlaže Gradonačelniku donošenje odluke o dodjeli stipendija.

Jedinstveni upravni odjel će kandidate čije prijave nisu uredne ili ne udovoljavaju uvjetima Natječaja u roku od osam (8) radnih dana obavijestiti pisanim putem o istom s naznakom razloga zbog kojih prijava ne zadovoljava propisane uvjete Natječaja.
Prijavitelji koji nisu podnijeli uredne prijave ili nisu zadovoljili propisane uvjete Natječaja mogu uložiti prigovor u roku od osam (8) dana od primitka obavijesti. Prigovor se podnosi Gradonačelniku putem Jedinstvenog upravnog odjela. O prigovoru Gradonačelnik odlučuje rješenjem u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora. Rješenje o prigovoru je konačno.

VII.

Na temelju provedenog postupka Jedinstveni upravni odjel predlaže Gradonačelniku donošenje odluke o dodjeli stipendija za one kandidate koji su podnijeli uredne zahtjeve na Natječaj i ispunjavaju uvjete Natječaja.

Na temelju prijedloga Jedinstvenog upravnog odjela Gradonačelnik donosi odluku o dodjeli stipendija koja će biti objavljena na Oglasnoj ploči Grada Biograda na Moru i mrežnoj stranici Grada Biograda na Moru.
Odluka gradonačelnika je konačna.
Odluka je uredno dostavljena svim zainteresiranim osobama danom njene objave na mrežnoj stranici Grada.
Po donošenju Odluke Gradonačelnika o dodjeli stipendija dopisom Jedinstvenog upravnog odjela Grada Biograda na Moru obavještavaju se korisnici stipendije o dodjeli stipendije i datumu potpisivanja Ugovora o stipendiji.

VIII.

Sve dodatne informacije o provedbi postupka za dodjelu stipendije mogu se dobitiod kontakt institucije: Grad Biograd na Moru - Jedinstveni upravni odjel, Trg kralja Tomislava 5, tel. 023-383-150, e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

KLASA: 604-01/24-02/01
URBROJ: 2198-16-01-24-2
Biograd na Moru, 16. siječnja 2024. godine

GRAD BIOGRAD NA MORU

GRADONAČELNIK
Ivan Knez, dipl. ing. agr.

Centar za održivi aktivni turizam BioSfera Biograd
NEUTRALAN
PODRŽAVAM
SNAŽNO PODRŽAVAM

Planirana vrijednost: 132.722,81 €

Rekonstrukcija gradske tržnice
NEUTRALAN
PODRŽAVAM
SNAŽNO PODRŽAVAM

Planirana vrijednost: 530.891,23 €

Rekonstrukcija gradske ribarnice
NEUTRALAN
PODRŽAVAM
SNAŽNO PODRŽAVAM

Planirana vrijednost: 1.327.228,08 €

Rekonstrukcija dječjeg vrtića – centar
NEUTRALAN
PODRŽAVAM
SNAŽNO PODRŽAVAM

Planirana vrijednost: 265.445,62 €

Dogradnja Dječjeg vrtića „Kosa zapad“
NEUTRALAN
PODRŽAVAM
SNAŽNO PODRŽAVAM

Planirana vrijednost: 2.654.456,17 €

Interpretacijski centar pomorstva i ribarstva – rekonstrukcija zgrade
NEUTRALAN
PODRŽAVAM
SNAŽNO PODRŽAVAM

Planirana vrijednost: 1.327.228,08 €

Izgradnja sortirnice za odvojeno prikupljanje otpada
NEUTRALAN
PODRŽAVAM
SNAŽNO PODRŽAVAM

Planirana vrijednost: 3.318.070,21 €

Izgradnja zida oko park šume „Soline“
NEUTRALAN
PODRŽAVAM
SNAŽNO PODRŽAVAM

Planirana vrijednost: 132.722,81 €

Kišni vrt „Bučina“
NEUTRALAN
PODRŽAVAM
SNAŽNO PODRŽAVAM

Planirana vrijednost: 265.445,62 €

Rampa za invalide na plaži Soline
NEUTRALAN
PODRŽAVAM
SNAŽNO PODRŽAVAM

Planirana vrijednost: 66.361,4 €

Rekonstrukcija Osnovne škole
NEUTRALAN
PODRŽAVAM
SNAŽNO PODRŽAVAM

Planirana vrijednost: 66.361,4 €

Rekonstrukcija Srednje škole
NEUTRALAN
PODRŽAVAM
SNAŽNO PODRŽAVAM

Planirana vrijednost: 66.361,4 €

IZJAVA O ZAŠTITI PRIVATNOSTI I SIGURNOSTI OSOBNIH PODATAKA