Aktivnosti Turističke zajednice grada Biograda

Objavljeno: Srijeda, 17. svibnja 2017. 09:01
Ocijeni
(0 glasova)

Brojne aktivnosti biogradske Turističke zajednice i Grada Biograda uoči pune turističke sezone nastavljaju se punim intenzitetom. Tako je primjerice u sklopu spomenutih aktivnosti i ove sezone znatna pažnja posvećena privatnim iznajmljivačima, kojih u gradu ima preko 650. Naime, nakon što su protekle godine Turistička zajednica i Grad privatnim iznajmljivačima poklonili set ručnika s logom, što se pokazalo kao vrlo uspješan potez, ove godine učinjeno je nešto slično. Naime, svaki registrirani iznajmljivač u gradu dobio je ili će dobiti, prigodan dar za svoje goste. Točnije radi se o mini setu za tuširanje i to dakako s logom grada Biograda. Do pune sezone podijeliti će se preko 5.000 takvih setova, a svaki će iznajmljivač dobiti po jedan set za svaki ležaj, doznajemo u Turističkoj zajednici grada. Još jedna od novina u privatnom smještaju jeste i mogućnost predstavljanja u prospektu "Welcome" u kome je već do sada svoje mjesto našlo 8 (osam) biogradskih iznajmljivača, a spomenuti prospekti se dijele po sajmovima diljem Europe i šire. Nove mogućnosti u ponudi su i svojevrsno brendiranje, odnosno podbrand, gdje će se zavisno o željama gostiju, iznajmljivači moći specijalizirati za primjerice gradsku urbanu ponudu, rekreativnu, biciklističku, izletničku i slično. Inače, kroz mjesec svibanj grad su posjetile novinarske ekipe Francuske i Belgije, a slijedi posjet njemačkih novinara, što je bez sumnje dobar marketinški potez uoči pune turističke sezone, kazala nam je Nives Jeličić iz Turističke zajedice grada.
Sve ekipe uglavnom obilaze veći dio Zadarske županije i upoznaju se sa prirodnim ljepotama, znamenitostima ali i kulturnom baštinom, te gastro ponudom i slično. Francuze smo primjerice proveli područjem od Šibenika do Zadra i posebno ih se dojmila Paklenica, dok neke od njih privlače otoci i drugačija područja. Mi ih uglavnom upoznajemo sa svekolikom ponudom, a na njima je da se odluče i odaberu što im najviše odgovara. Svi do sada bili više nego zadovoljni raznolikošću ponude, te vjerujemo da će se to odraziti i na povećanje broja gostiju iz tih zemalja. Inače dosadašnji tijek sezone bilježi dobre rezultate jer je primjerice u prva četiri mjeseca zabilježena brojka od 9.736 dolazaka, a oni su ostvarili 27.806 noćenja. Dobar start sezone zahvaljujemo i nizu predsezonskih događanja, a jedno od njih je i "Slovenski vikend" koji je okupio veliki broj slovenskih, ali i drugih turista koji su sudjelovali u brojnim sportsko rekreativnim aktivnostima i dakako kulturno zabavnim sadržajima ovog programa. Slijedi nam studentska sportska manifestacija pod nazivom "Uni Sport", a potom i Euro Vespa, dok će ulazak u punu turističku sezonu i ove godine obilježiti jedna od najpoznatijih gradskih manifestacija najduži "Biogradski stol", a koji će ove godine obilovati standardnim sadržajima ali i nekim novinama, koje još dogovaramo, kazala je Nives Jeličić. J.F.

bnm.logo.footer

Službene mrežne stranice
Grad Biograd na Moru