Održana 16. po redu sjednica Gradskog vijeća Grada Biograda

Objavljeno: Petak, 26. travnja 2019. 08:03
Ocijeni
(0 glasova)

Na 16. po redu sjednici grada Biograda održanoj u prostorijama Gradske vijećnice, usvojeno je svih 19 točaka predloženog dnevnog reda. Najveći broj točaka usvojen je većinom glasova, dok su pojedini vijećnici bili protiv ili suzdržani kod njihovog većeg dijela.
Već na aktualnom satu postavljalo se niz pitanja gradonačelniku Ivanu Knezu, a nezadovoljni odgovorima vijećnici su reagirali na način koji se baš ne bi mogao nazvati uljuđenim ponašanjem. Tako je primjerice vijećnik Ratko Krstinić ukazao na neuređeno gradsko područje, šumu i plaže Dražica i Soline, te upitao tko je odobrio nasipane hrpe materijala koje nagrđuju Park šumu, ali i tko je „kriv“ zašto su uklonjene klupe uz more na potezu od Jaza do trajektnog pristaništa. Nakon odgovora gradonačelnika Kneza da je grad, odnosno gradonačelnik donio takvu odluku o uređenju, Krstinić  mu je odgovorio da grad vodi diktatorski. No dodatno pojašnjenje o tome je da će se od prve kiše nasipane hrpe zemlje i materijala slegnuti, a klupe koje su uklonjene, uklonjene su s razlogom jer su drvene i oštećene sklone truljenju, biti će uskoro zamijenjene obnovljenim ili novima, zaključio je Knez.
Vijećnici ove sjednice prihvatili su i izmjenu dopunu Odluke o organizaciji i načinu naplate parkiranja  u gradu a koja se uglavnom na odnosi na naplatu parkirne karte za invalidne osobe. Bez većih rasprava prihvaćena je i Odluka o darovanju komunalne opreme Bošani d.o.o. Biograd na Moru. Radi se naime o Odluci kojom se gradskoj tvrtki Bošana daruje oprema u vrijednosti od 1.440.609,00 kn, u svrhu funkcioniranja Reciklažnog dvorišta kojim ista upravlja. Prihvaćena je također i dopunjena odluka o komunalnim djelatnostima na području grada, a s kojom će Grad Biograd preuzeti rješavanje održavanja i uređenja gradske tržnice na malo. Naime, do sada se usluga javne tržnice na malo obavljala putem ugovorne koncesije, a poznato je da nije baš najfunkcionalnije riješena te su joj potrebne sanacija i renoviranje. Kako bi se povukla sredstva iz EU fondova za tu namjenu osnovni preduvjet je da tržnica bude u vlasništvu grada. Stoga će ovom odlukom nakon isteka koncesije sadašnjem koncesionaru koja ističe 21. rujna 2020. godine, Grad će upravljanje tržnicom prepustiti gradskoj tvrtki Bošana d.o.o. i tako ostvariti osnovni preduvjet za apliciranje na natječaje za sufinanciranje iz EU fondova.
Odluka o davanju u zakup javnih površina radi postavljanja pokretnih naprava kao i Plan rasporeda lokacija na javnim površinama u svrhu obavljanja ugostiteljskih, trgovačkih i drugih djelatnosti za 2019. godinu izazvale su brojne rasprave. Puno je toga još nedefinirano u toj masi različitih djelatnosti pogotovo tijekom ljetnih mjeseci i turističke sezone, te je bez sumnje nužno uvesti više reda. No samom odlukom visina zakupnine za zakup javne površine za postavljanje ugostiteljske terase utvrđuje se u godišnjem iznosu po metru kvadratnom ovisno o zoni u kojoj se nalazi. Tako primjerice cijena za  Zonu I. (područje Poluotoka i djela Centra omeđeno ulicama Obala Petra Krešimira IV, ulica  kralja Petra Svačića, Put Solina, ulice A.G. Matoša i Tina Ujevića ) iznosi godišnje 300,00 kuna po metru kvadratnom. U drugoj zoni na ostalom gradskom području koje obuhvaća plažu Soline, Dražice i Bošana, cijena iznosi 200,00 godišnje po metru kvadratnom. Za pokretne naprave do 15 kvadratnih metara, a u kojima se obavlja ugostiteljska djelatnost, a u kojima nije predviđena mogućnost zakupa javne površine iznosi u prvoj zoni 6.000,00 kuna mjesečno, u drugoj zoni također 6.000,00 te u trećoj 2.000,00 mjesečno. Za pokretne naprave iste veličine, a u kojima se obavlja trgovinska djelatnost cijena u prvoj zoni iznosi 3.000,00 kuna, u drugoj 2.000,00 kuna te u trećoj 1.700,00 kuna mjesečno.
Svi vijećnici ove sjednice dali su suglasnost da se za suca porotnika za mladež Županijskog suda u Zadru imenuje Esma Brzić. Jednako tako prihvaćeno je i razrješenje v.d. vršiteljice dužnosti ravnateljice Gradske knjižnice Biograd Jelke Sipine, te nakon natječaja na koji se javila samo jedna osoba prihvaćena je i imenova nova ravnateljica Tihana Jurišić magistrica knjižničarstva iz Zadra.
Na sjednici je također prihvaćeno i Izvješće o radu HCK Gradskog društva Biograd na Moru u kome uz ostalo stoji kako ova humanitarna udruga broji 764 člana a od čega su njih 662 i dobrovoljni darovatelji krvi. J.F.

bnm.logo.footer

Službene mrežne stranice
Grad Biograd na Moru

IZJAVA O ZAŠTITI PRIVATNOSTI I SIGURNOSTI OSOBNIH PODATAKA